„The Future is Leaving” w jesiennej kampanii Levi’s

Startuje globalna kampania reklamowa jesiennej kolekcji ubrań Levi’s. Jej hasło główne to „The Future is Leaving”, a bohaterami są mniej i bardziej znane osoby z różnych dziedzin.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Levi’s skupia się skupia się wokół idei przekraczania granic - znanej z amerykańskiego Zachodu, gdzie wprowadzali ją w życie pionierzy, poszukiwacze złota, farmerzy i kowboje.

Obecnie charakter tych postaci zmienił się, ale skojarzenia przekraczania granic z romantyzmem, postępem, idealizmem i dążeniem do zmiany na lepsze wciąż są aktualne.

grafika

Bohaterami akcji są pełni pasji, innowacyjni twórcy z różnorodnych dziedzin, takich jak sztuka, film, czy design. W tej grupie są mniej i bardziej znane osoby, m.in. reżyser Jake Scott, fotograf Ryan McGinley, bokser Tony Jeffries, skateboarder Natas Kaupas oraz muzycy Brock Potucek i Erica Peterson. Prezentowana z ich udziałem manifestacja Modern Frontier łączy się bezpośrednio z postacią artysty Douga Aitkena i jego najnowszym projektem Station to Station: A Nomadic Happening

grafika

Reklamy są utrzymane w czarno-białej kolorystyce, co ma wywoływać skojarzenia z amerykańskimi tradycjami i podkreślać ponadczasowy charakter nowej kolekcji Levi’s.

grafika

Działania reklamowe będą prowadzone na wybranych rynkach z całego świata przede wszystkim w internecie, prasie, kinach i na outdoorze.

grafika

W Polsce kampania będzie prowadzona przez miesiąc, obejmując magazyn „K Mag”, radio Roxy Fm i serwis Tuba.Fm. Adaptacją reklam na polski rynek Levi's zajął się we własnym zakresie, a działania PR prowadzi Aliganza Fashion Agency.

grafika
grafika
grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"