- „The Lords of the Fallen” jest znacząco większa, z olbrzymim, dualnym światem, pełnym połączeń między lokacjami pomiędzy królestwem żywych i umarłych. Można go zwiedzać w pojedynkę lub z przyjaciółmi. Atmosfera gry jest dużo bardziej mroczna i wymagająca - świat ma silniejszą tożsamość, bogatszą narrację i bardziej wciągającą opowieść. Soulslike’owa walka jest szybsza i bardziej dynamiczna, a systemy RPG dużo głębsze niż w oryginale - opisuje Cezar Virtosu, dyrektor kreatywny w Hexworks.
Trzyminutowy zwiastun z narracją Josepha Quinna przedstawia mroczny świat „The Lords of the Fallen”. W materiale pojawiają się logo i grafika przewodnia gry.
Akcja „The Lords of the Fallen” rozgrywa się tysiąc lat po wydarzeniach z „Lords of the Fallen”. Gracze będą mogli stworzyć własną postać i rozpocząć wciągającą kampanię dla pojedynczego gracza lub wybrać tryb kooperacji. CI Games zapowiada, że rozgrywka w nowej grze będzie pięć razy większa niż w poprzedniej.

„The Lords of the Fallen” jest tworzone na silniku Unreal Engine 5. Gra ukaże się w wersjach na komputery oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X|S.
CI Games od kilku miesięcy przygotowuje się do debiutu na londyńskiej giełdzie. Pod koniec lipca firma ogłosiła zamiar przekształcenia się w spółkę europejską.
Wiosną br. sprzedaż gry „Sniper Ghost Warrior Contracts 2”, wprowadzonej na rynek w czerwcu ub.r., przekroczyła 1 mln egz. - Aktualnie pracujemy nad trzema dużymi grami. Największą z nich jest „Lords of the Fallen 2”, za którą odpowiada studio Hexworks, „Sniper Ghost Warrior Next” przygotowane przez Underdog Studio oraz „Projekt Survive” we współpracy z BatFields - wyliczał prezes firmy Marek Tymiński.
W pierwszym kwartale br. CI Games osiągnął wzrost przychodów o 35,6 proc. do 12,91 mln zł i zysku netto z 2,73 do 4,12 mln zł. W całym ub.r. firma miała 105,53 mln zł wpływów i 38,34 mln zł zysku netto, to rekordowe wyniki w jej historii.











