The Media Insight z budżetem Citi Handlowego

Bank Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
The Media Insight z budżetem Citi Handlowego

Bank Citi Handlowy wyłonił w wyniku przetargu partnera do współpracy w ramach obsługi mediowej online. Nowym podmiotem odpowiedzialnym za działania digital jest agencja The Media Insight należąca do struktur Mindshare Polska.

Podkreślono, że zwycięska agencja wyróżniła się w procesie przetargowym zrozumieniem biznesu Banku Handlowego, znajomością branży finansowej i wyjściem poza standard mediowy.

- Niezwykle cieszymy się, że Citi Handlowy postanowił zaufać zespołowi The Media Insight i zdecydował się na wybór naszej agencji do obsługi mediów. W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wyjście poza standardową odpowiedź mediową, pokazując nasze holistyczne podejście i zrozumienie biznesu klienta, a także znajomość branży bankowości – mówi Maciej Świątek, director, client leadership w Mindshare Polska

Firmy nie podają nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"