„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.
W jesiennej ramówce telewizyjna Dwójka emituje trzynastą edycję programu. Pierwsze dwa odcinki oglądać można było w stacji w sobotę, 3 września br. o godz. 20.00 i 21.10.
- Pierwszy odcinek programu 13. edycji „The Voice of Poland” obejrzało według MOR średnio 1,8 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności zgromadził 2,3 mln osób. Według NAM program obejrzało średnio 1,5 mln widzów z udziałami na poziomie 13 proc. w swoim paśmie - komentuje Centrum Informacji Telewizji Polskiej. - W sobotni wieczór „The Voice of Poland” wygrał z pierwszymi odcinkami programów rozrywkowych jesiennej ramówki konkurencyjnych stacji - dodaje.

Przez dwa tygodnie dodatkowe odcinki
Jak informuje Telewizja Polska, w dniach 17 i 24 września „The Voice of Poland” będzie można oglądać także około godz. 22.10. Tym samym Dwójka w obie soboty będzie emitować nie po dwa a po trzy odcinki talent-show (o 20.00, około 21.10 i około 22.10).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zmiany-w-tvp-info-jakie-od-kiedy-mateusz-matyszkowicz-nowy-prezes-tvp-mniej-polityki,7169776021005953a ##
W najbliższą sobotę, tj. 10 września „The Voice of Poland” będzie można oglądać według pierwotnych założeń o 20.00 i 21.10.
Lanberry w jury, zastąpiła Sylwię Grzeszczak
W jury trzynastej odsłony programu znajdują się Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Lanberry, która w tej roli względem poprzedniej edycji widowiska zastąpiła Sylwię Grzeszczak.

Program ponownie prowadzą Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora.
1,78 mln widzów ostatniej edycji
Dwunastą edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 11 września do 4 grudnia ub.r. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,78 mln osób, co przełożyło się na 13,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,32 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-tvp2-jesienna-ramowka-2022-jacek-kurski-mundial,7169782792308353a ##











