WARC 100 to coroczny ranking obejmujący 100 najlepszych kampanii reklamowych i firm funkcjonujących w branży marketingowej. Zestawienie jest oparte na ocenie takich czynników jak efektywność, strategia, zdolność do wprowadzenia zmian w zachowaniach konsumentów i kreatywność. Przy sporządzaniu rankingu przyznawane są punkty, których liczba zależy między innymi od tego jak często nagradzana była konkretna kampania, jak wysokie jest zrozumienie przez agencje specyfiki rynku, ich potencjał w zakresie kompetencji czy efektywność w realizowaniu celów postawionych przez klientów.
Ranking WARC 100 obejmuje kilka kategorii.W 2020 roku wśród kampanii reklamowych najwyższą liczbę 271,9 pkt zdobyła kampania Burger Kinga „The Whopper Tour” przygotowana przez agencję FCB New York. Drugie miejsce w rankingu kampanii reklamowych zdobyła z liczbą 227,7 pkt kampania marki Libresse (Bodyform) „Viva La Vulva” przygotowana przez agencję reklamową AMV BBDO London. Trzecia lokata przypadła kampanii Nike „Dream Crazy” (223,3 pkt) autorstwa agencji Wieden+Kennedy Portland.

Na 12 miejscu tego zestawienia znalazła się kampania z Polski - „Ostatni Twój Weekend” przygotowana przez agencję VMLY&R Polska we współpracy m.in. z Gazeta.pl (zdobyła 85,3 pkt). Była to jedyna praca z Polski w tym rankingu.
Zwycięzcą w kategorii agencji kreatywnych została agencja reklamowa McCann New York z liczbą 376,6 pkt. Druga była Droga5 z Nowego Jorku (375,8 pkt), a trzecia – Wieden+Kennedy Portland (297,4 pkt).

Także w tym zestawieniu mamy polski akcent – to agencja VMLY&R Polska, która z liczbą 85,3 pkt zajęła 31 miejsce.
Zestawienie sieci reklamowych otwiera BBDO Worldwide (1316,5 pkt), zaraz za nią uplasowały się: DDB Worldwide (1113,5 pkt) i McCann Worldgroup (1068,4 pkt).

Wśród holdingów reklamowych ścisła czołówka wygląda następująco: Omnicom Group (3367,1 pkt), Interpublic Group (2067,5 pkt) i WPP (1964,8 pkt).

Z kolei największe uznanie w zestawieniu marek zdobyły: Burger King (490,7 pkt), Nike (338,1 pkt) i Xbox (257,8 pkt).

Najlepsi reklamodawcy wg WARC to: Restaurant Brands International (504,4 pkt), Nike (338,1 pkt) i Anheuser-Busch InBev (281,7 pkt).











