Libresse w kampanii walczy ze stereotypami na temat waginy (wideo)

Firma Bodyform w najnowszej kampanii marki podpasek Libresse prowadzonej pod hasłem „Viva La Vulva” podejmuje walkę ze stereotypami na temat żeńskich genitaliów. Chce sprawić, by kobiety czuły się dumne i nie czuły wstydu mówiąc o intymnych częściach swojego ciała.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Libresse w kampanii walczy ze stereotypami na temat waginy (wideo)

Kampania „Viva La Vulva” promująca żel do higieny intymnej prowadzona jest w Danii i w Szwecji, a w marcu wystartują rozległe działania w Wielkiej Brytanii. Jej celem jest walka z mitami, stereotypami oraz niepewnością – tym, czemu poddawane są kobiety, gdy chcą mówić o swoich genitaliach.

Główną rolę w spocie gra wagina, która w nim śpiewa  o akceptacji swoich kształtów. To ma zwrócić uwagę na to, że wiele kobiet nie czuje się komfortowo w kwestiach związanych z wyglądem swoich genitaliów.

W trwającym trzy minuty filmie pokazano wiele różnych przedmiotów, które mogą przypominać kształtem żeńskie genitalia, np. portmonetkę, muszlę, przekrojony grejfrut. Zdjęcia te przeplatają się z portretami kobiet, które nie wstydzą się swojej kobiecości.

Reżyserem reklamy jest Kim Gehrig, autorami kampanii natomiast – Caio Giannella i Diego de Oliveira z agencji Mead Vickers BBDO.

Już jesienią ub.r. Libresse rozpoczęło walkę z przełamywaniem tabu jeśli chodzi o sprawy związane z kobiecą intymnością. W globalnej kampanii pod hasłem #BloodNormal marka przekonywała, że menstruacja nie jest czymś tabu, ale naturalnym procesem fizjologicznym, dlatego też pokazywanie krwi na podpaskach nie powinno wzbudzać odrazy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"