Vorwerk Polska, wspólnie z firmą AMS uruchamia kampanię w mediach zewnętrznych na skalę ogólnopolską. Thermomix pojawi się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi oraz Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.
Kampania ma na celu budowanie szerokiej rozpoznawalności Thermomixa wśród potencjalnych klientów oraz wzmacniania wizerunku marki premium, a także wsparcie dla zespołu przedstawicieli handlowych.
Thermomix w outdoorze
Działania obejmą 212 citylightów, 15 digital citylightów, 24 digital cityscreenów oraz 49 paczkomatów InPost.
Bardzo cieszymy się, że AMS może być częścią komunikacji marketingowej i wspierać promocję producenta, tak niezbędnych w każdym domu urządzeń, jak Thermomix

Prócz tego wyłącznie we Wrocławiu pojawił się dodatkowy element kampanii (realizowany z firmą Nowe Media) – w pełni oklejony tramwaj marki Moderus, który od 10 listopada 2025 do 10 lutego 2026 kursuje po różnych trasach w mieście.
Kampania OOH wspierana jest działaniem w social mediach. Vorwerk uruchomił konkurs #zlapthermomixnamiescie na Instagramie, w którym użytkownicy mogą wygrać nagrody za sfotografowanie reklamy Thermomix w przestrzeni miejskiej i opublikowanie zdjęcia na swoim stories z oznaczeniem marki. Akcja potrwa do 14.12.2025 r.











