Zespół They.pl jest odpowiedzialny za bieżące wsparcie strategiczne oraz kreatywne marki w obszarze content marketingu.
W ubiegłym roku agencja dla Orange działania w ramach obszarów obejmujących content on-site sprzedażowy, content on-site poradnikowy oraz content wideo. Była także odpowiedzialna za przeprowadzenie oraz koordynację 1.edycji programu Testuj z Orange, która powstała przy pomocy grupy testerów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-polska-ilu-ma-pracownikow-zatrudnienie-zarobki-srednie-zarzad-prezes-i-rada-nadzorcza-w-2019-roku,7170752798766721a ##
W 2019 roku Orange Polska zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 11,41 mld zł oraz zysku netto z 10 do 91 mln zł. Na koniec roku telekom obsługiwał 15,28 mln kart SIM, 1,37 mln klientów ofert konwergentnych oraz 520 tys. użytkowników Orange Światłowodu.












