Think Kong odświeża serwis EUROrabat

Agencja Think Kong opracowuje strategię funkcjonowania marki EUROrabat w internecie. Zajmuje się tym na zlecenie firmy Sukces Fee Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja interaktywna Think Kong rozpoczęła pracę nad strategią obecności w internecie EUROrabatu, ogólnopolskiego systemu kart rabatowych. Firma wykonuje m.in. audyt usability oraz plan optymalizacji serwisu informacyjnego tej marki oraz przygotowuje kreacje na potrzeby jej nowej strony B2B.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów