Think Kong z międzynarodową obsługą Triumph w social media

Agencja Think Kong wygrała przetarg na obsługę marki bielizny Triumph w internetowych serwisach społecznościowych. Zlecenie obejmuje nie tylko Polskę, lecz także rynki Europy Wschodniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Think Kong będzie zajmować się kompleksową obsługą Triumph m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Agencja będzie też odpowiadać za przygotowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych marki w mediach społecznościowych na rynkach Europy Wschodniej.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa ani które inne agencje starały się o to zlecenie.

W Think Kong obsługą Triumph zajmują się Kornelia Maciejewska i Barbara Drapała pod kierownictwem senior social media consultanta Agnieszki Jałowiec.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"