Firma zanotowała pierwszy od października 2014 roku kwartalny wzrost sprzedaży - jej dochód w kwartale zakończony 30 kwietnia br. zwiększył się o 53 proc., osiągając poziom 142 mln dol. Sprzedaż pierścionków zaręczynowych wzrosła z kolei o 11 proc.
Stało się to mimo, że Tiffany nie wprowadziła do sklepów nowych produktów ani też znacząco nie zmieniała w tym okresie cen. Jak podaje "The Wall Street Journal", to zasługa zmiany komunikacji marketingowej firmy.
Alessandro Bogliolo, CEO firmy przyznał, że to skutek zwrócenia się z przekazem do mniejszości i par homoseksualnych. Zapowiedział kolejne inwestycje, zarówno w marketing, jak i technologię.
Tiffany po raz pierwszy w swojej ponad 100 -letniej historii wykorzystała w reklamach obrączek i pierścionków zaręczynowych wizerunek gejów w 2015 roku.

W ostatnich tygodniach podobną reklamą – tyle, że konkurenta Tiffany – firmy Swarovski zajmowała się w Polsce Komisja Etyki Reklamy. Pary jednopłciowe wystąpiły w jej kampanii walentynkowej. KER uznała, że nie narusza ona dobrych obyczajów. Wotum separatum zgłosił przedstawiciel TVP, Andrzej Garapich, który stwierdził, że „takie działania ze strony reklamodawców są niedopuszczalne i powinny zostać napiętnowane”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dlaczego-marki-decyduja-sie-na-wsparcie-spolecznosci-lgbt-w-polsce,7171436955264641a ##
W Polsce nadal niski współczynnik tolerancji
Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc w niechlubnym rankingu homofobii w krajach UE. Nasz kraj uplasował się na przedostatnim miejscu spośród krajów UE w rankingu analizującym poziom równouprawnienia osób LGBTI w Europe. W zestawianiu ILGA Europe - obejmującym także kraje spoza Unii Europejskiej - czołowe miejsca zajmują Malta, Belgia i Norwegia.











