Gamerzy Kubson i Luure reklamują loterię napoju Tiger (wideo)

Ruszyła loteria „Tiger Gamer” promująca napój energetyczny Tiger Energy Drink (produkowany przez Maspex Wadowice). Akcję reklamują znani twórcy internetowi zajmujący się grami wideo: Kubson i Luure.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach loterii należy kupić puszkę napoju Tiger Energy Drink i zachować dowód zakupu oraz zarejestrować to na stronie tigergamer.pl, głosując na wybranego wideoblogera gamingowego promującego akcję: Kubsona lub Luure. Akcja ruszyła 1 września i potrwa do 10 listopada.

Po zakończeniu loterii spośród zgłoszeń wylosowani zostaną zwycięzcy. Nagrodą główną jest voucher o wartości 70 tys. zł na ulepszenia Królestwa Gracza oraz 500 kart zakupowych po 300 zł do sklepów Media Markt.

 

Ambasadorami marketingowymi loterii są wideoblogerzy Kubson i Luure zajmujący się głównie grami wideo.

 

Obsługą loterii zajmuje się agencja Smolar.

 

Za obsługę reklamową napoju Tiger odpowiadają agencje Brasil (kreacja i strategia reklam) i The Digitals (aktywności w social media) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów