PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spoty Tigera, Rafała Trzaskowskiego i Lidla najpopularniejsze na YouTube w czerwcu (wideo)
„Tiger Gamer” - kierowca rajdowy i e-sportowy promują loterię Tiger Energy Drink (wideo)
Trzy nowe warianty napoju energetycznego Tiger
Dariusz Michalczewski i piosenka Abradaba w kampanii Tigera (wideo)
Dariusz Michalczewski i piosenka Abradaba w kampanii Tigera (wideo)
Tiger Energy Drink sprzedawany w formie żelu
Tiger Energy Drink sprzedawany w formie żelu
Gamerzy Kubson i Luure reklamują loterię napoju Tiger (wideo)
Właściciel FoodCare'a wykupił w „New York Timesie” tekst o Powstaniu Warszawskim. To prztyczek dla Tigera?
FoodCare przeprasza Dariusza Michalczewskiego ws. napoju Tiger, a obok informuje, że nie musi płacić odszkodowania
Tiger wraca z reklamami ostrożnymi i zachowawczymi (opinie)
Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią i na FB. "Bolesne upadki i epickie sukcesy"
FoodCare kontra fundacja Dariusza Michalczewskiego: bez 2,4 mln zł odszkodowania za Tigera, 4,5 mln zł grzywny za nieprzekazanie danych
KER: para żółwi i pośladki w spocie Tigera nie zagrażają dzieciom i młodzieży (wideo)
KER: grafika Tigera w rocznicę Powstania Warszawskiego wbrew dobrym obyczajom
KER: grafika Tigera w rocznicę Powstania Warszawskiego wbrew dobrym obyczajom
Maspex zmienia zasady swoich reklam: szacunek dla wszystkich, żadnej agresji, obsceniczności ani nawiązań do polityki
Maspex zmienia zasady swoich reklam: szacunek dla wszystkich, żadnej agresji, obsceniczności ani nawiązań do polityki
Puszki Tiger Energy Drink z kodami dającymi 1 GB w Virgin Mobile
Puszki Tiger Energy Drink z kodami dającymi 1 GB w Virgin Mobile
Marketing w rytmie hip-hopu: Pezet, O.S.T.R., Ten Typ Mes, Sokół i… Funky Filon (wideo)
Polskie Radio w ramach bojkotu produktów Maspexu zrezygnowało z soków Tarczyn
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym
Co o polskich mediach społecznościowych „powiedziała” afera Tigera? (opinie)
Co o polskich mediach społecznościowych „powiedziała” afera Tigera? (opinie)
Rada Reklamy apeluje do marketingowców: posługujcie się symbolami patriotycznymi odpowiedzialnie i stosownie
Rada Reklamy apeluje do marketingowców: posługujcie się symbolami patriotycznymi odpowiedzialnie i stosownie
Dziadek do orzechów wykorzystuje kryzys Tigera do własnej promocji
Dziadek do orzechów wykorzystuje kryzys Tigera do własnej promocji
Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często „chłopcami do bicia” (wywiad)
Jedna czwarta Polaków planuje bojkotować Tigera i inne produkty Maspexu, prawie połowa tego nie chce
Maspex podręcznikowo działał w kryzysie wizerunkowym Tigera, marka odbuduje reputację (opinie)
Maspex podręcznikowo działał w kryzysie wizerunkowym Tigera, marka odbuduje reputację (opinie)
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zażenowane wpisami Tigera, ale przestrzega przed nagonką na JWT i Maspex
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zażenowane wpisami Tigera, ale przestrzega przed nagonką na JWT i Maspex
Maspex nie zwolni pracowników, którzy zaakceptowali obraźliwe wpisy Tigera. „Nie zamawialiśmy u agencji testowania naszej kontroli”
Maspex nie zwolni pracowników, którzy zaakceptowali obraźliwe wpisy Tigera. „Nie zamawialiśmy u agencji testowania naszej kontroli”
Producent Tigera przeprasza w ogłoszeniach prasowych
Polskie Radio rezygnuje z produktów Maspexu, Lotos wycofuje Tigera ze sprzedaży
Polskie Radio rezygnuje z produktów Maspexu, Lotos wycofuje Tigera ze sprzedaży
Zwolnienie pracowników przez J. Walter Thompson, a potem zerwanie umowy z agencją przez Maspex to akcja pokazowa (opinie)
Zwolnienie pracowników przez J. Walter Thompson, a potem zerwanie umowy z agencją przez Maspex to akcja pokazowa (opinie)
Michał Rachoń: wylanie Tigera w „Minęła 20” było komentarzem publicystycznym, a nie zachętą do bojkotu konsumenckiego
Maspex rozwiązał umowę z J. Walter Thompson dot. obsługi Tigera w social media