PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często „chłopcami do bicia” (wywiad)
Jedna czwarta Polaków planuje bojkotować Tigera i inne produkty Maspexu, prawie połowa tego nie chce
Maspex podręcznikowo działał w kryzysie wizerunkowym Tigera, marka odbuduje reputację (opinie)
Maspex podręcznikowo działał w kryzysie wizerunkowym Tigera, marka odbuduje reputację (opinie)
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zażenowane wpisami Tigera, ale przestrzega przed nagonką na JWT i Maspex
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zażenowane wpisami Tigera, ale przestrzega przed nagonką na JWT i Maspex
Maspex nie zwolni pracowników, którzy zaakceptowali obraźliwe wpisy Tigera. „Nie zamawialiśmy u agencji testowania naszej kontroli”
Maspex nie zwolni pracowników, którzy zaakceptowali obraźliwe wpisy Tigera. „Nie zamawialiśmy u agencji testowania naszej kontroli”
Producent Tigera przeprasza w ogłoszeniach prasowych
Polskie Radio rezygnuje z produktów Maspexu, Lotos wycofuje Tigera ze sprzedaży
Polskie Radio rezygnuje z produktów Maspexu, Lotos wycofuje Tigera ze sprzedaży
Zwolnienie pracowników przez J. Walter Thompson, a potem zerwanie umowy z agencją przez Maspex to akcja pokazowa (opinie)
Zwolnienie pracowników przez J. Walter Thompson, a potem zerwanie umowy z agencją przez Maspex to akcja pokazowa (opinie)
Michał Rachoń: wylanie Tigera w „Minęła 20” było komentarzem publicystycznym, a nie zachętą do bojkotu konsumenckiego
Maspex rozwiązał umowę z J. Walter Thompson dot. obsługi Tigera w social media
Afera z Tigerem na Instagramie: karygodne przekroczenie norm, ale nie będzie dużego bojkotu konsumenckiego (opinie)
Afera z Tigerem na Instagramie: karygodne przekroczenie norm, ale nie będzie dużego bojkotu konsumenckiego (opinie)
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
JWT zwolniła osoby odpowiedzialne za wpisy Tigera na Instagramie. Szef Maspexu: jest mi wstyd
JWT zwolniła osoby odpowiedzialne za wpisy Tigera na Instagramie. Szef Maspexu: jest mi wstyd
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci
Michał Rachoń w „Minęła 20” w TVP Info wylał napój Tiger (wideo)
Tiger Energy Drink z nowymi reklamami pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” (wideo)
Tiger Energy Drink z nowymi reklamami pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” (wideo)
„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” - raper Fokus w kampanii Tiger Energy Drink (wideo)
„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” - raper Fokus w kampanii Tiger Energy Drink (wideo)
Mniej reklam napojów energetycznych, Red Bull liderem, Black mocno w górę
Sex Hunter i Wall Street - nowe wersje napoju Tiger Energy Drink
„Łap nowego” w kampanii napoju Tiger
KER: reklama Tigera promująca konkurs „Rusz jajami” niebezpieczna, ale nie wulgarna (wideo)
KER: reklama Tigera promująca konkurs „Rusz jajami” niebezpieczna, ale nie wulgarna (wideo)
FoodCare ma zapłacić fundacji Dariusza Michalczewskiego 2,4 mln zł za korzystanie z nazwy Tiger
Tiger Energy Drink z młodzieżową fantazją reklamowany jako „przeTiger” (wideo)
Tiger Energy Drink z młodzieżową fantazją reklamowany jako „przeTiger” (wideo)
FoodCare: znak towarowy Tigera jest nasz. Maspex: to manipulacja i żaden przełom
Reklamy tygodnia: VIVE Profit, McDonald’s, T-Mobile, Tiger, „Koniec z papierosem” (wideo)
Reklamy tygodnia: VIVE Profit, McDonald’s, T-Mobile, Tiger, „Koniec z papierosem” (wideo)
Tygrys z „energią na ostry melanż” dla jeża i kóz w reklamie Tigera Classic (wideo)
Tygrys z „energią na ostry melanż” dla jeża i kóz w reklamie Tigera Classic (wideo)
Reklamy tygodnia: Tiger Mental, Redd’s, „Nie śmieć w śmieć”, Grycan, Dislife (wideo)
Reklamy tygodnia: Tiger Mental, Redd’s, „Nie śmieć w śmieć”, Grycan, Dislife (wideo)
Kobyła Wioletta odzyskuje koncentrację w reklamie Tiger Mental (wideo)
Pomoc od tygrysa dla dzika po zrytej imprezie reklamuje Tiger Restart (wideo)
42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)
42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)
FoodCare pozywa Maspex o „Power is Back!” na puszkach i w reklamach Tigera