Tiger Energy Drink z młodzieżową fantazją reklamowany jako „przeTiger” (wideo)

Ruszyła nowa kampania promująca napój energetyczny Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, skierowaną głównie do młodzieży i oprócz reklam obejmującą m.in. konkurs „Rusz jajami”, przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tiger Energy Drink z młodzieżową fantazją reklamowany jako „przeTiger” (wideo)

Bohaterami nowego spotu Tigera są młodzi ludzie, którzy żyją z fantazją i robią zwariowane rzeczy, takie jak jazda na nartach na dachu samochodu, wyścigi wózkami sklepowymi czy skoki do wody z koparki. Noszą maski z ryczącym tygrysem będącym symbolem promowanego napoju. - To nie jest napój dla grzecznych dzieci, tylko paliwo dla kozaków, których fantazja nie zna limitów, chcą się bawić i rozumieją czym jest „Prze”. To do nich kierujemy nasz spot - opisuje Kamil Gębski, senior brand manager marki Tiger Energy Drink.

W ostatnich latach animowane spoty Tigera pokazywały różne zwierzęta, którym tygrys pomagał w odzyskaniu energii i koncentracji. Były to m.in. jeż na imprezie i kobyła w pracy. Tamte reklamy przygotowała agencja Young & Rubicam Brands.

W ramach nowej kampanii zaczął się konkurs „Rusz jajami”, w ramach którego na stronie Przetiger.pl ogłoszone będą odważne zadania, których wykonanie należy udokumentować za pomocą nagrania wideo. W każdym tygodniu wybierani będą zwycięzcy.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje telewizję i internet (spot w wersji 60-, 30- i 15-sekundowej).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Brasil.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"