Tygrys z „energią na ostry melanż” dla jeża i kóz w reklamie Tigera Classic (wideo)

W nowym spocie napoju energetycznego Tiger Classic (produkowanego przez Maspex Wadowice) symbolizujący tę markę tygrys pomaga na dyskotece jeżowi. Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam Poland, Human Ark i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tygrys z „energią na ostry melanż” dla jeża i kóz w reklamie Tigera Classic (wideo)

Bohaterem reklamy jest studiujący farmację jeż Leszek, który po całodziennym kuciu nie ma siły bawić się na dyskotece z kozami. Z pomocą przychodzi mu tygrys symbolizujący markę Tiger, pobudzając go do zabawy na parkiecie. Podsumowuje to hasło: „Tiger Classic. Energia na ostry melanż”.

W emitowanym obecnie spocie innej wersji tego napoju - Tiger Mental - tygrys pomaga kobyle (zobacz więcej), a w niedawnej reklamie Tigera Restart - dzikowi (więcej o tym).

Nowy spot od 25 maja jest emitowany w kanałach telewizyjnych (m.in. TVN, TVP1, TVP2, Polsat) oraz serwisach internetowych (portalachVoD i na YouTubie).

Kreacją reklamy zajęła się agencja Young & Rubicam Poland, reżyserią - Wojciech Wawszczyk, a postprodukcją i animacją - studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem