TikTok wprowadza nowe narzędzie dla reklamodawców - Inventory Filter

TikTok Inventory Filter, nowe narzędzie dla reklamodawców, dostępny jest w Polsce i w 25 innych krajach oraz w kilkunastu językach. Narzędzie zapewnia reklamodawcom większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Dzięki TikTok Inventory Filter - autorskiemu rozwiązaniu dostępnemu w TikTok Ads Manager – marketerzy mogą teraz decydować przy jakiego rodzaju treściach pojawiają się ich reklamy.

Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego TikTok Inventory Filter daje reklamodawcom dostęp do trzech różnych poziomów zasobów wideo – Full Inventory, Standard Inventory i Limited Inventory, które zdefiniowane zostały na podstawie zasad i polityk oraz branżowych standardów TikToka. Wybrany poziom można zdefiniować w TikTok Ads Managerze podczas tworzenia kampanii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-polityka-prywatnosci-europa-reklama-jakie-zmiany ##

Co decyduje o przypisaniu do poszczególnych poziomów zasobów wideo?

TikTok Inventory Filter klasyfikuje treści tworzone przez użytkowników poprzez analizę tekstu, dźwięku, wideo i obrazów, oceniając czy nie naruszają naszych zasad i czy dotyczą tematów potencjalnie kontrowersyjnych. Film, który zostanie tak zdefiniowany zostanie następnie przypisany do jednego z 4 poziomów ryzyka:

• Floor Content – treści, które naruszają nasze Zasady Społeczności, Warunki świadczenia usług i/lub Politykę dot. własności intelektualnej TikTok

• High Risk Content – treści gloryfikujące lub prezentujące w sposób bezrefleksyjny tematy potencjalnie kontrowersyjne

• Medium Risk Content – treści fikcyjne lub rozrywkowe dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów

• Low Risk Content – filmy o walorze edukacyjnym, dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-samopoczucie-uzytkownikow-jakie-funkcje ##

Biorąc pod uwagę definicje powyższych poziomów ryzyka, TikTok Inventory Filter będzie oceniał, które filmy tworzone przez użytkowników należy wykluczyć z danego poziomu zasobów wideo. W rezultacie lista filmów dostępnych na każdym z nich będzie się odpowiednio różnić:

• Full Inventory: Wyklucza wszelkie treści zaklasyfikowane jako Floor Content, czyli treści naruszające Zasady Społeczności, Warunki świadczenia usług i/lub Politykę dot. własności intelektualnej TikTok, które zostały usunięte przez TikTok.

• Standard Inventory: Wyklucza treści zaklasyfikowane jako "Floor Content" i "High Risk Content". Reklamy będą wyświetlane obok filmów, które są odpowiednie dla większości marek, ale mogą być potencjalnie kontrowersyjne.

• Limited Inventory: Wyklucza wszystkie poziomy ryzyka (od "Floor" do "Low Risk"). Reklamy będą wyświetlane obok treści, które nie zawierają kontrowersyjnych tematów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-livestreaming-e-commerce-tiktok-shop ##

W okresie testowym z TikTok Inventory Filter skorzystało wiele firm, a każda z kampanii osiągnęła wysokie wyniki pod względem bezpieczeństwa i dopasowania treści.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"