W reklamie TokTok pokazał, jakie treści publikowali w serwisie użytkownicy w czasie lock downu spowodowanego pandemią koronawirusa.
W klipie "A Little Brighter Inside" obok innych użytkowników TikToka przewinął się także krótki fragment filmiku z Gordonem Ramsayem, szefem kuchni i gwiazdą brytyjskiej telewizji. W kolejnych odsłonach akcji będą pojawiali się inni celebryci i gwiazdy.

- Kampania ta ma na celu celebrowanie dobrej zabawy i pozytywnego ducha twórców z TikToka - powiedziała Jana Ulaite, szefowa działu marketingu platformy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-zostal-pobrany-juz-ponad-2-mld-razy-w-indiach-bije-rekordy-popularnosci ##
Film jest częścią szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, którą TikTok prowadzi na rynku brytyjskim. Aplikacja stale powiększa w tym kraju bazę użytkowników. Według prognoz, do końca tego roku z platformy będzie korzystało 8,12 mln Brytyjczyków.
Kreację przygotowała agencja Social Lab.











