Time dla stacji Plusa

Koszalin, Kraków: Radio Łagodne Przeboje zamiast Radia Plus.

radiopolska.pl - press
radiopolska.pl - press
Udostępnij artykuł:

Już nie Radio Plus, a Radio Łagodne Przeboje można usłyszeć w Koszalinie i okolicach na częstotliwości 102,6 MHz. Program składa się jedynie z muzyki, dżingli  oraz nadawanych co godzinę wiadomości.

To jedna z pierwszych zmian w sieci Plus, które są dostrzegalne dla słuchaczy.

Diecezja Koszalińsko-Kołobrzeska jest pierwszą w kraju, która zdecydowała się w całości emitować program przygotowywany przez powiązaną z Eską spółkę Time. Kolejną jest Archidiecezja Krakowska. W Krakowie w ciągu dnia nadawany jest lokalny program pod nazwą Radio Plus Kraków uzupełniany wiadomościami z kraju i ze świata przygotowywanymi przez Time, a nocą można usłyszeć znane z Koszalina Radio Łagodne Przeboje. Lokalny program nadaje obecnie również należące do Archidiecezji Łódzkiej Radio Plus Łódź, które nie emituje ani wiadomości Radia Plus ani tych przygotowywanych przez spółkę Time.

 - Jest to program techniczny, który stacje mogą wykorzystywać - wyjaśnia dla "Pressa" Leszek Kozioł, prezes Radia Eska SA.

- Z tego, co wiem, w niektórych diecezjach trwa budowanie anten, które pozwolą na odbiór tego programu. Nie potrafię jednak dokładnie powiedzieć, ile stacji obecnie nadaje nasz program - dodaje.

- Nie używamy nazwy Plus, bo namówienie słuchaczy do tego samego radia, które traciło słuchalność przez ostatnie lata, byłoby bardzo trudne - wyjaśnia "Pressowi" Leszek Kozioł. 

Większość Plusów - jak dotychczas - nadaje program przygotowywany przez spółkę AdPoint, która ma prawo do nazwy "Radio Plus".

radiopolska.pl - press
Autor artykułu:
radiopolska.pl - press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day