Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Tina” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 325 498 egz. i w porównaniu do listopada 2012 roku zmalała o 14,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej tytuł ten był drugi.
Z kolei na drugą pozycję spadła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,40 proc. do 322 886 egz. Na trzecim miejscu uplasowała się „Pani Domu” (też Edipresse Polska), która rok wcześniej była czwarta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 179 390 egz., po jednak spadku o 18,35 proc.
Natomiast na czwarte miejsce spadł dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W listopadzie 2013 roku sprzedawał się średnio w liczbie 135 887 egz. W skali roku jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 47,52 proc.

W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 37,38 proc.) pochwalić się mogła „Tina”. Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu odnotowała „Pani Domu” - było to 1,32 proc.











