Tina przed Przyjaciółką

W kwietniu 2006 roku wszystkie tygodniki poradnikowe zwiększyły sprzedaż.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Lider segmentu jest tygodnik ”Tina” (Bauer), której średnia sprzedaż w kwietniu 2006 roku wyniosła 443 934 egz., czyli o 4,6 proc. więcej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się ”Przyjaciółka” (Edipresse) - wzrost o 8,1 proc. a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży, o 69,1 proc.

 kwiecień20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina648593443934687822424322Przyjaciółka663823421767645845390066Pani Domu783313405791499939239944Naj585940366733477500241584

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"