Powiększono objętość działów: Moda (o kolumny poświęcone trendom i nowościom), Uroda (o rozkładówkę poświęconą trendom i inspiracjom oraz o kolumnę poświęcona nowościom kosmetycznym), Zdrowie ( o dwie kolumny poradniczo-informacyjne). Ponadto rozbudowano dział Psychologia (na stałe dwie rozkładówki poświęcone wychowaniu dzieci i relacjom damsko-męskim) oraz Kuchnia (dwie dodatkowe kolumny "Pełen obiad krok po kroku").
"Tina" ma teraz także zajmować się w obszerniejszy niż dotychczas sposób poradami prawnymi i konsumenckimi (przewodnik po przepisach, przybliżanie nietypowych form zatrudnienia, poradnik dla szukających pracy, porady prawne w formie przewodnika - przytoczenie i objaśnienie przepisów).
W nowym layoucie znajdą się także nowe formy: reportaż "kto ma rację" ( o konflikcie opowiadają dwie strony sporu), Klub XXL ( relacje osób dorosłych, którym udało się odchudzić siebie lub dzieci, męża plus komentarz ekspertów), oraz "Dobre rady dla Ciebie, domu, rodziny" ( 2 dodatkowe strony poświęcone testom, przeglądom produktów, drobnym naprawom i konserwacji sprzętów).

Najnowsza "Tina" będzie promowana w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4 I TVN 7), radiu (RMF, Radio Zet), oraz w tytułach Wydawnictwa Bauer. Za realizację nowej kampanii z wykorzystaniem wizerunku popularnej aktorki, Magdaleny Stużyńskiej, odpowiada agencja Happy Hours, za zakup mediow Mediaedge:CIA.
2006wrzesieńsierpieńŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka582650331048595762355355Pani Domu622385318465611151375499Tina499559299154533817331224Naj543659295369553975361022











