Tinder stworzył swój pierwszy interaktywny serial „Swipe Night”. Właściciel aplikacji planuje dalsze inwestycje w wideo

Firma Match Group, właściciel aplikacji randkowej Tinder zakończył prace nad pierwszym własnym serialem - „Swipe Night”. Seria ma być osadzona w klimatach postapokaliptycznych i nie jest związana tematyką zbliżoną do Tindera.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Tinder stworzył swój pierwszy interaktywny serial „Swipe Night”. Właściciel aplikacji planuje dalsze inwestycje w wideo

Match Group jest operatorem kilku internetowych platform randkowych, wśród których są Tinder, OkCupid, PlentyOfFish i Match.com.

W sierpniu br. w Meksyku zakończyły się zdjęcia do pierwszego serialu fabularnego „Swipe Night” nakręconego na zlecenie Match Group.

Serial pojawi się 6 października br.  w aplikacji randkowej Tinder. Będzie się składać z kilkunastu pięciominutowych odcinków, które co tydzień będą pojawiać się na platformie. Seria ma być osadzona w postapokaliptycznej przyszłości, ale szczegółowa fabuła nie została jeszcze ujawniona.

Wiadomo tylko, że w kluczowych momentach to użytkownicy mieliby decydować o losach bohaterów - albo przesuwając palcem w lewo, albo w prawo.

Na podstawie tych decyzji, Tinder będzie podsuwał użytkownikom profile osób, które wybrały podobnie. Dzięki temu obce sobie osoby będą w stanie łatwiej nawiązać rozmowę.

Pomysł na serial „Swipe Night” zrodził się pod wpływem analizy danych Tindera. Raport wykazał, że połowa użytkowników aplikacji to tzw. generacja Z (osoby w wieku 18-25), której zależy na dużej interaktywności. - Siedem lat temu Tinder zrewolucjonizował swypowanie. Teraz jesteśmy dumni z tego, że podnosimy wyżej poprzeczkę innowacji, interaktywności i immersji. Zamierzamy podejmować kolejne eksperymenty w naszej aplikacji - powiedział Elie Seidman, CEO Tindera.

grafika

Match Group  w nadchodzącym czasie firma zamierza zainwestować większe środki w produkcję własnych treści wideo.

W I kwartale 2019 roku firma Match Group zwiększyła przychody o 14 procent, a zysk netto przekroczył kwotę 123 mln dol. Kwartalnie liczba użytkowników Tindera wzrosła o 384 tysiące, obecnie z platformy korzysta 4,7 mln internautów na świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"