Według umowy, Nero będzie rozszerzać aplikacje przenoszącefunkcjonalność TiVo na komputery osobiste. W obliczu rosnącejsprzedaży komputerowych tunerów TV, współpraca Nero-TiVo stanowićmoże odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów w zakresie w pełnifunkcjonalnego magnetowidu dla PC. Badania wykazują, że liczbasprzedawanych kart telewizyjnych sięgnie 50,8 miliona w 2011roku.
"Współpraca z TiVo rozszerza dostępność telewizji zwykorzystaniem PC. Pozwoli na łatwy dostęp, w dowolnym momencie, doszerokiej gamy programów telewizyjnych na komputerze", mówi RichardLesser, prezes zarządu firmy Nero AG.
Współpracując ze stacjami telewizyjnymi i serwisami sieciowymi,TiVo uzyskuje dostęp do wielu interaktywnych funkcji, któreznacznie poszerzają możliwości magnetowidu. Źródło: CdrInfo












