Bohaterem tegorocznej kampanii jest Laurie, mały organista, który w te święta wraca w spektakularny sposób na scenę. W świątecznym spocie video, TK Maxx zaprasza nas na niezapomniany koncert, podczas którego Laurie zainspirowany parą błyszczących butów z TK Maxx, sprezentowanych mu przez jego dumnych rodziców, daje występ swojego życia.
Świąteczny świat Laurence’a jest kolorowy, dynamiczny, rockowy i pełen dobrej zabawy i muzyki: z piosenką „Walk this way” grupy Aerosmith w tle. Laurence czerpie ze Świąt na Maxxa i zachęca tym samym innych do spełniania swoich świątecznych marzeń.

Świąteczny spot TK Maxx jest emitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- i 60-sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast 2-minutowy film można obejrzeć online.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/znane-marki-taniej-tk-maxx ##
Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London, działania mediowe prowadzi dom mediowy Mindshare, a komunikację PR, social i influence Ogilvy.











