TK Maxx wybrał agencję mediową w Europie

Sieć sklepów TK Maxx zakończyła trwająca od maja przetarg na obsługę mediową w Europie. Rozstrzygnięcie dotyczy również rynku polskiego.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
TK Maxx wybrał agencję mediową w Europie
Kadr ze świątecznej reklamy TK Maxx

Do trwającego od maja przetargu zostały zaproszone wszystkie grupy mediowe. Dotychczas za obsługę mediową w Europie odpowiadała należąca do WPP Media agencja Mindshare, która nie uczestniczyła w przetargu.

Przetarg dotyczył obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów na kilku rynkach europejskich, w tym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Austrii, Holandii oraz w Polsce.

TK Maxx do współpracy wybrał Omnicom Media. Na obecnym etapie nie ujawniono, na jak długo została zawarta umowa o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

CBA rok temu wkroczyło do Polsatu. Co dalej ze sprawą umów z TVP na prawa sportowe?

CBA rok temu wkroczyło do Polsatu. Co dalej ze sprawą umów z TVP na prawa sportowe?

Czy TV Republika zostanie w Polsat Media?

Czy TV Republika zostanie w Polsat Media?

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Taka "prasa" od samorządu. Wywiad rzeczniczki z prezydentem miasta

Taka "prasa" od samorządu. Wywiad rzeczniczki z prezydentem miasta