Jedynka trzeci sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazywała w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 14 marca do 6 czerwca br. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,71 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził drugi odcinek, który śledziło 2,03 mln osób.

Dla porównania, drugi sezon „To był rok!” emitowany w TVP1 wiosną ub.r. (tj. od 15 marca do 10 maja w niedziele o 21.15) oglądało średnio 2,03 mln osób (odpowiednio 13,35 proc., 9,98 proc. i 11,09 proc. udziału). Cykl stracił 310 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wielkie-rodziny-tvp1-tvp-dokument-nowy-program-wyniki,7173200701159553a ##
Jedynka w paśmie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który pokazywał gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtował się na poziomie 11,07 proc. Dalsze lokaty zajęły: TVN (gł. „MasterChef Junior”; 6,15 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 4,46 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była wiceliderem.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków trzeciego sezonu „To był rok!” wyniosły 8,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/boso-przez-swiat-wojciech-cejrowski-tvp2,7170364379256961a_1 ##
„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.
Kapitanami drużyn w trzeciej serii są Izabela Krzan i Tomasz Wolny, a prowadzącym - Tomasz Kammel.












