„To jest nasz czas!” - Edyta Olszówka w kampanii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda, w której ambasadorka marketingowa tego brandu Edyta Olszówka występuje razem ze zwyciężczyniami konkursu internetowego. Za przygotowanie i realizację działań producent Bielendy odpowiada razem z agencją Cappuccino Public Relations.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„To jest nasz czas!” - Edyta Olszówka w kampanii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda (wideo)

W ramach akcji zorganizowano konkurs dla kobiet, w którym główną nagrodą było zaproszenie do Krakowa na spotkanie z ekspertami laboratorium badawczego Bielenda, warsztaty ze specjalistami od kreowania wizerunku oraz sesja fotograficzna z udziałem Edyty Olszówki.

W publikowanych obecnie reklamach wykorzystywane są zdjęcia z tej sesji, wykonane przez Bartka Barczyka. Kampania promuje linia kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku skierowanych do kobiet w wieku ponad 40 lat.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim media Edipresse Polska (magazyny „Uroda Życia” i „Viva!”, serwis Polki.pl) oraz profile marki Bielenda na portalach społecznościowych. Potrwa do końca sierpnia.

Za realizację działań wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne odpowiada agencja Cappuccino Public Relations.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"