"To właśnie Lumia" - Nokia reklamuje Lumię 820 i 920 (wideo)

Pod hasłem "To właśnie Lumia" ruszyła kampania promująca telefony Nokia Lumia 820 i Nokia Lumia 920, które właśnie trafiły do sprzedaży w Polsce. Akcję - obejmującą telewizję, internet, outdoor i działania w centrach handlowych - przygotowały firmy JWT Warszawa, Wunderman Polska i Carat.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania telefonów Nokia Lumia 820 i Nokia Lumia 920 wspiera wprowadzenie ich do sprzedaży w Polsce. Oba modele są dostępne u operatorów Plus, Orange i T-Mobile oraz w sklepach sieci Media Markt.

Towarzysząca premierze kampania marketingowa "To właśnie Lumia", która potrwa do końca br., pokazuje jak można korzystać z nowych modeli. W ramach akcji Nokia będzie zapraszać klientów na interaktywne stoiska ulokowane w centrach handlowych oraz na lotnisku, gdzie będzie można sprawdzić działanie urządzeń. Oprócz dwóch najnowszych smartfonów Nokia Lumia, w kampanii promowane będą także takie usługi jak Nokia Miasto w obiektywie, Nokia Muzyka oraz akcesoria, w szczególności służące ładowaniu indukcyjnemu.

Ponadto od października ruszyły działania promocyjne w internecie, w tym program "Test Pilot", gdzie użytkownicy mają możliwość przetestowania nowych urządzeń i ocenienia ich.

Z kolei przez najbliższy miesiąc w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty telewizyjne (30- i 15-sek.) promujące smartfony Nokia Lumia 820 i Nokia Lumia 920. Reklamy zostały nagrane w Polsce z prawdziwymi konsumentami, użytkownikami pierwszej generacji smartfonów Lumia, którzy zostali wyłonieni w konkursie ogłoszonym na stronie Nokia Poland na Facebooku.

Akcja reklamowa obejmie także outdoor. Za kreację kampanii odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska, a wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa