„Together” w nowej strategii Bacardi

Marka Bacardi (Bacardi - Martini Polska) ma nową strategię komunikacyjną opartą na idei „Together”. Brand chce się kojarzyć z optymizmem i mocnymi więziami międzyludzkimi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Motywem przewodnim nowej strategii komunikacyjnej Bacardi jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi. Marka chce zwrócić uwagę na to, że człowiek jest „gatunkiem stadnym” i pomimo zmian, jakie zaszły w rozwoju cywilizacyjnym, potrzebuje kontaktu z innymi ludźmi - nie tylko przez internet czy telefon, lecz również bezpośrednio. „‘Like’ to nie tylko przycisk na popularnym portalu społecznościowym, ale prawdziwe uczucie - nie wystarczy bowiem tylko kliknąć, żeby coś polubić, zaś rozmowa na czacie nie zastąpi prawdziwego spotkania towarzyskiego” - czytamy w opisie nowej strategii.

W związku z tym działania promujące Bacardi pod hasłem „Together” będą zachęcać konsumentów do spotkań z przyjaciółmi i znajomymi w świecie realnym, inspirując do zostawienia na jakiś czas znajomości wirtualnych na rzecz spędzania czasu na wspólnych imprezach. W ramach akcji specjalnie powołane teamy Bacardi Bat's na imprezach w całej Polsce będą badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety. Nowa strategia Bacardi będzie też wspierana działaniami marketingowymi w mediach.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"