Motywem przewodnim nowej strategii komunikacyjnej Bacardi jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi. Marka chce zwrócić uwagę na to, że człowiek jest „gatunkiem stadnym” i pomimo zmian, jakie zaszły w rozwoju cywilizacyjnym, potrzebuje kontaktu z innymi ludźmi - nie tylko przez internet czy telefon, lecz również bezpośrednio. „‘Like’ to nie tylko przycisk na popularnym portalu społecznościowym, ale prawdziwe uczucie - nie wystarczy bowiem tylko kliknąć, żeby coś polubić, zaś rozmowa na czacie nie zastąpi prawdziwego spotkania towarzyskiego” - czytamy w opisie nowej strategii.
W związku z tym działania promujące Bacardi pod hasłem „Together” będą zachęcać konsumentów do spotkań z przyjaciółmi i znajomymi w świecie realnym, inspirując do zostawienia na jakiś czas znajomości wirtualnych na rzecz spędzania czasu na wspólnych imprezach. W ramach akcji specjalnie powołane teamy Bacardi Bat's na imprezach w całej Polsce będą badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety. Nowa strategia Bacardi będzie też wspierana działaniami marketingowymi w mediach.












