Hasło kampanii nawiązuje do misji TOK FM - dostarczania słuchaczom informacji i poruszania tematów, które mają znaczenie dla społeczeństwa.
- Każdego dnia nasi dziennikarze i prowadzący mierzą się z trudnymi, a często niewygodnymi tematami, które inni pomijają. Chcemy podkreślić, że TOK FM to przestrzeń, w której każdy głos ma znaczenie, a mądre odpowiedzi na dobrze zadane pytania są kluczem do zrozumienia świata - przekazała mediom Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.
Nowa kampania TOK FM
Kampania przygotowana i zaplanowana przez Dział Marketingu Grupy Eurozet obejmie antenę stacji, internet, w tym media społecznościowe i platformy streamingowe oraz wydarzenia specjalne.
Czytaj także: Nadawca Radia ZET zmieni siedzibę

W spotach pojawiają się czołowi prowadzący TOK FM, którzy na co dzień poruszają tematy polityczne, społeczne i kulturalne, m.in.: Karolina Lewicka, Marta Perchuć, Dominika Wielowieyska, Maciej Głogowski, Jacek Żakowski, czy Mikołaj Lizut.











