Tokfm.pl jako „portal opinii” staje się bardziej blogowy

Serwis internetowy radia TOK FM (Agora) został udostępniony w zmienionej odsłonie w której bardziej wyeksponowano treści z blogów prowadzonych na stronie. Nowe hasło witryny to „Portal opinii”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Poprzedni slogan zawarty w logotypie serwisu Tokfm.pl brzmiał „Portal informacyjny”. - Charakter serwisu ewoluował i z każdym miesiącem stawało się dla nas jasne, że to, co najbardziej wartościowe dla użytkowników portalu, to opinie, komentarze, wywiady. Dostawaliśmy wiele sygnałów w rodzaju: "Newsy są wszędzie, zalewają nas, a na Tokfm.pl oczekujemy głosów ekspertów i specjalistów, a także rozsądnych komentarzy, które na bieżąco objaśniają rzeczywistość" - wyjaśnia tę zmianę szefowa Tokfm.pl Martyna Majchrzak.

Większość modyfikacji w serwisie dotyczy strony głównej. Górne menu jest teraz niebielskie i zawiera odnośniki do sekcji: Najnowsze, Blogi, Tylko u nas, Ramówka, Audycje, Podcasty - Radio Tok FM. Poprzednio były tam: Blogi, Polska, Polityka, Świat, Kultura, Media, Biznes, Radio.

Cała strona ma teraz dwukolumnowy, a nie jak wcześniej trzykolumnowy układ. Zniknęła wąska kolumna z zapowiedziami treści z blogów, które zostały przeniesione do boksu „Najczęściej komentowane blogi” w prawej kolumnie oraz będą prezentowane w głównym obszarze strony głównej, wśród informacji. W serwisie w ciągu ponad roku założono ok. 600 blogów, z których ponad 100 jest regularnie prowadzonych.

W lewej, dominującej kolumnie strony głównej są teraz wyświetlane pionowo obok siebie po dwa zdjęcia i tytuły tekstów. Ponadto prezentowane są informacje, co w danej chwili dzieje się na antenie Tok FM. Natomiast w prawej kolumnie pojawił się boks z podglądem twitterowego profilu radia (nadal są tam boksy z „Hitami z Facebooka” i najnowszymi wiadomościami).

grafika

Według Megapanelu PBI/Gemius w listopadzie ub.r. TokFM.pl odwiedziło 640 tys. realnych użytkowników (10 tys. mniej niż rok wcześniej), którzy wykonali 5,8 mln odsłon (milion więcej niż rok wcześniej), podczas gdy wszystkie serwisy informacyjne i publicystyczne Grupy Gazeta.pl miały 5,5 mln realnych użytkowników i 203 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"