Tom di Sapia global chief strategy officerem w Mindshare

Tom di Sapia objął stanowisko global chief strategy officera w Midnshare (Groupm/WPP). Poprzednio pracował w agencji mediowej UM (IPG Mediabrands).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mindshare zatrudniło Toma Di Sapia, szefa strategii UM w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), na stanowisko globalnego dyrektora ds. strategii.

Będzie pracował w biurze w Londynie i będzie odpowiedzialny za wiodącą strategię i innowacje dla klientów Mindshare.

Tom di Sapia karierę w branży reklamowej zaczął w agencji UM w 2012 roku w Sydney w Australii. Potem dołączył do PHD (Omnicom Media Group) jako globalny dyrektor ds. innowacji w zespole do obsługi Unilever. 

Di Sapia wrócił na UM w 2015 roku, gdzie pracował dotychczas mieszkając w Londynie. W trakcie swojej kariery w UM pracował dla klientów agencyjnych na całym świecie i w regionie EMEA, a także pracował nad nowymi inicjatywami biznesowymi w IPG, w tym dla takich marek, jak Dyson, Johnson & Johnson, Honda i Mattel.

Wcześniej zajmował wyższe stanowiska, obejmujące planowanie strategiczne m.in. w takich firmach, jak Coca-Cola czy Microsoft APAC. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach
Materiał reklamowy

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]