Tomas Kotman w nowym piłkarskim spocie SuperLigi w Netii (wideo)

Od początku marca trwa druga odsłona piłkarskiej kampanii reklamującej SuperLigę w Netii. Tym razem Tomasz Kot wciela się w rolę zarówno trenera, jak i piłkarza.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie reklamującym internetową ofertę SuperLiga w Netii Tomasz Kot jako selekcjoner zabawnie łamanym językiem przedstawia pierwszego zawodnika, którego udało się pozyskać dzięki wsparciu kibiców – Tomasa Kotmana. Jednocześnie przekaz informuje, że internet w SuperLidze jest dostępny już za 49 zł miesięcznie, a przez pierwsze cztery miesiące korzystania z tej oferty – dostępnej w umowach na 24 miesiące – nie płaci się abonamentu telefonicznego. Obecna odsłona akcji jest kontynuacją jej pierwszego etapu, który rozpoczął się pod koniec stycznia (więcej).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"