Tomasz Bałuk (na zdjęciu), CEO Ogilvy Group Poland, został wybrany na prezesa SAR-u w wyniku głosowania podczas walnego zgromadzenia członków stowarzyszenia. Bałuk zastąpił na tym stanowisku Annę Lubowską, która zrezygnowała z niego w związku z nowymi obowiązkami podejmowanymi w swojej macierzystej firmie MEC (więcej na ten temat).
– Moją ambicją jest, aby SAR i stowarzyszone w nim firmy determinowały zmiany, którym podlega obecnie rynek reklamowy. Jednym z najważniejszych elementów prowadzących do osiągnięcia tego celu jest budowa struktur aktywnych członków związku, które mają odzwierciedlać struktury firm członkowskich – deklaruje Tomasz Bałuk. – Zależy mi na tym, żeby zaangażować firmy zajmujące się różnymi formami komunikacji, chciałbym też zwiększyć udział agencji lokalnych w projektach i aktywnościach stowarzyszenia – dodaje.

Ponadto na nowych członków zarządu SAR-u zostali wybrani Magdalena Czaja, prezes zarządu agencji San Markos, i Przemysław Bogdanowicz, chief creative officer agencji BBDO Warszawa. Zastąpili w tej funkcji Sławomira Stępniewskiego, prezesa Hypermedia Isobar, i Kota Przyborę, dyrektora kreatywnego PZL, którzy zrezygnowali z niej ze względów osobistych.











