W ramach nowej funkcji zbuduje i zrealizuje roadmapę automatyzacji oraz AI dla MediaPlus – od diagnozy "end-to-end" procesów (planowanie, zakup, raportowanie, billing, QA), przez projektowanie i pilotaż rozwiązań, po skalowanie tych rozwiązań w zespołach.
Będzie rozwijał współpracę z kluczowymi klientami, koordynował działania wielodyscyplinarnych zespołów w modelu House of Communication oraz wzmacniał ofertę doradczą w obszarach data-driven media i efektywności marketingowej.
Będzie także odpowiedzialny za podnoszenie jakości obsługi i zwiększanie wartości biznesowej projektów poprzez łączenie kompetencji mediowych, MarTech i komunikacyjnych.

14 lat doświadczenia
Tomasz Gadziński to doświadczony client director z blisko 14-letnim stażem w branży komunikacji i mediów. Od 2020 roku związany był z EssenceMediacom (wcześniej Mediacom), gdzie przez ostatnie cztery lata prowadził zespół kliencki pracujący dla marki telekomunikacyjnej Play.
Wcześniej, jako digital lead, współpracował z Grupą PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel) oraz The Coca-Cola Company.
Objęcie nowej roli w MediaPlus to powrót Gadzińskiego do struktur Group One. Poprzednio związany był z Value Media gdzie pracował dla takich marek, jak L’Oreal, PKO Bank Polski, Jaguar & Land Rovera oraz Amika. Karierę w branży zaczynał w Starcom Mediavest Group.











