O zakończeniu współpracy Tomasz Hajto poinformował na Twitterze, podziękował menedżerom eToto.
Hajto od kilku lat jest ekspertem piłkarskim w Polsat Spot. Współkomentuje mecze i jest stałym gościem magazynu „Cafe Futbol”. Przez kilka lat razem z Mateuszem Borkiem komentował mecze reprezentacji Polski, sporą popularność w internecie przyniosły mu wtedy zabawne powiedzenia i lapsusy językowe.

Od paru lat ambasadorami reklamowymi eToto są m.in. dziennikarze piłkarscy Mateusz Borek, Tomasz Smokowski (obaj na początku ub.r. odeszli z Polsatu do youtube’owego Kanału Sportowego), Michał Pol Roman Kołtoń i Przemysław Rudzki oraz były piłkarz Artur Wichniarek (obecnie ekspert Polsat Sport).
Wizerunek ambasadorów jest wykorzystywany w reklamach eToto, ponadto regularnie uczestniczą oni w „Quizie pod napięciem” na kanale youtube’owym firmy.











