Tomasz Hajto nie będzie już reklamował eToto

Były piłkarz, a obecnie ekspert Polsat Sport Tomasz Hajto skończył trzyletnią współpracę reklamową z firmą bukmacherską eToto.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

O zakończeniu współpracy Tomasz Hajto poinformował na Twitterze, podziękował menedżerom eToto.

Hajto od kilku lat jest ekspertem piłkarskim w Polsat Spot. Współkomentuje mecze i jest stałym gościem magazynu „Cafe Futbol”. Przez kilka lat razem z Mateuszem Borkiem komentował mecze reprezentacji Polski, sporą popularność w internecie przyniosły mu wtedy zabawne powiedzenia i lapsusy językowe.

Od paru lat ambasadorami reklamowymi eToto są m.in. dziennikarze piłkarscy Mateusz Borek, Tomasz Smokowski (obaj na początku ub.r. odeszli z Polsatu do youtube’owego Kanału Sportowego), Michał Pol Roman Kołtoń i Przemysław Rudzki oraz były piłkarz Artur Wichniarek (obecnie ekspert Polsat Sport).

Wizerunek ambasadorów jest wykorzystywany w reklamach eToto, ponadto regularnie uczestniczą oni w „Quizie pod napięciem” na kanale youtube’owym firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska