Reklamy Jump proFirma pokazują, jak Tomasz Kot razem ze swoim kolegą w przebraniu psa odwiedzają cukiernię i rozmawiają z ekspedientką, m.in. o tym, co jest najważniejsze przy prowadzeniu własnej firmy. Kampania podkreśla, że promowana taryfa w abonamencie za 24,99 zł miesięcznie obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz MMS-y do wszystkich sieci w kraju.
Tomasz Kot reklamuje T-Mobile Polska od połowy kwietnia. W poprzednich kampaniach promował taryfy Jump Family (zobacz szczegóły) i T-Mobile Usługi Bankowe (więcej o tym).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-ze-wzrostem-liczby-klientow-i-wplywow-dzieki-konsolidacji-z-gts ##
Akcja reklamująca Jump proFirma jest prowadzona od 27 maja w telewizji, internecie (m.in. na portalach społecznościowych), radiu oraz w punktach sprzedaży T-Mobile.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB & tribal, a Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.











