Havas Market to jednostka skupiająca i poszerzająca kompetencje digital i e-commerce w ramach Havas Media Group. Oferuje kompleksowe podejście do e-commerce, począwszy od strategii i produkcji, w obszarze direct to consumer, social & content commerce, zaawansowane usługi analityczne, w tym integracje systemów bazodanowych, optymalizację efektywności kampanii typu performance czy wręcz działań na własnym sklepie, przez bezpośrednią sprzedaż na wybranych marketplace’ach, w tym Amazon, Allegro, Shopee, Erli, Empik i wiele innych. Na polskim rynku komórka zastępuje Havas e-commerce.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bogdan-koroluk-data-business-intelligence-director-havas-media-group ##
Tomasz Kwiatkowski na czele Havas Market
Tomasz Kwiatkowski na stanowisku head of e- commerce operations kieruje Havas Market, jednostki znajdującej się w globalnej sieci agencji e-commerce Havas Media Group.

Kwiatkowski to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze e-commerce i marketingu. Pracował zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych firm. Był dyrektorem w takich agencjach jak G22 oraz po stronie klienta w Glosel (taniaksiazka.pl i bee.pl) czy bdsklep.pl, gdzie miał okazję zarządzać zespołami e-commerce i marketingu.
Przez ostatni rok pełnił funkcję head of e-commerce w Proomni, agencji digital marketingowej należącej do Grupy Komunikacja Plus (GK+).
Międzynarodowe doświadczenie zdobywał pracując w Dubaju dla JWT Dubai jako regional account director. Wcześniej związany z Publicisem oraz Leo Burnett, gdzie pracował dla klientów z rożnych kategorii, m.in. Żywiec, Pekao SA, Kraft, Alfa Romeo, Samsung, HSBC, Orange, Wyborowa, Hortex, Grupa Onet czy 3M. Tomasz Kwiatkowski będzie raportował do chief digital officer, Beaty Magdziarz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/havas-creative-group-public-affairs-victor-shmeruk-tomasz-lis ##
- Tomek jest świetnym ekspertem z imponującą wiedzą i doświadczeniem w obszarze nie tylko e-commerce, ale postrzegania perspektywy biznesu, co stanowi dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem przekonana, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów będziemy w stanie skalować Havas Market oraz tworzyć najbardziej znaczące doświadczenia dla konsumentów - mówi Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Group
Havas Market funkcjonuje już w ramach struktur globalnych Havas Media Group i ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach, co pozwala na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych, jak narzędzia Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights, dedykowane e-commerce i marketplace.











