„Tomasz Lis na żywo” gromadził 2,1 mln widzów i przyniósł 22,4 mln zł z reklam

Program „Tomasz Lis na żywo” w sezonie 2013/2014 oglądało 2,13 mln widzów, czyli niemal tyle samo osób, ile rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji była liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 22,42 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br. średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo”, emitowanego w poniedziałki o 21.45, wyniosła 2,13 mln osób. Przełożyło się to na 17,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w tym roku miało wydanie z 27 stycznia br., które oglądało 3,06 mln widzów. W tym odcinku pokazane zostały przypadki szpitalnych tragedii, których najprawdopodobniej udałoby się uniknąć, gdyby lekarze dobrze wypełniali swoje obowiązki. W programie również była mowa o niedoszłym samobójcy i osobie, która go uratowała, a także o brutalnych atakach na Jerzego Owsiaka.

W porównaniu do poprzedniego sezonu widownia programu praktycznie się nie zmieniła. W analogicznym okresie rok wcześniej talk-show TVP2 śledziło bowiem 2,12 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,70 proc. oraz 12 proc. (więcej na ten temat).

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa była liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie drugie miejsce zajął Polsat z wynikiem na poziomie 14,89 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (13,64 proc.; „Lekarze”, „Życie bez wstydu”, „Perfekcyjna pani domu”, „Sama słodycz”, „Surowi rodzice” oraz Sekrety chirurgii”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP1 (tylko 4,29 proc.; gł. seriale „Homeland” i „Downton Abbey” oraz filmy). Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia. Wyprzedziły ją stacje komercyjne: Polsat oraz TVN.

Wpływy z reklam emitowanych przed i po programie w sezonie 2012/2013 wyniosły 22,42 mln zł. W porównaniu do poprzedniego sezonu wzrosły one o ok. 2,12 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe odcinki programu Tomasza Lisa będą emitowane w TVP2 od początku września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele