Tomasz Lis spyta po raz setny

Już dziś o 22:30 na antenie Polsatu wyemitowany zostanie setny odcinek programu Tomasza Lisa 'Co z tą Polską?'.

pp - AGB Nielsen Media Research
pp - AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

Autorski talk show Tomasza Lisa po raz pierwszy pojawił się w Polsacie 30 września 2004 roku. Gośćmi pierwszego wydania programu byli Leszek Miller i Zbigniew Ziobro, a także ks. prałat Henryk Jankowski.

Od tamtej pory, co tydzień w studiu „Co z tą Polską?” spotykają się zaproszeni goście, aby dyskutować o najważniejszych w kraju wydarzeniach politycznych i społecznych. Wśród nich są nie tylko czołowi politycy, ale także eksperci, duchowni, historycy, aktorzy czy sportowcy. Ważnym elementem programu poza samymi dyskutantami jest też publiczność, która zawsze żywiołowo reaguje na wydarzenia w studiu.

Program Tomasza Lisa należy do czołówki audycji publicystycznych w Polsce. Do tej pory najwięcej widzów oglądało „Co z tą Polską?” w sezonie 2004 – 2005. Było to 2,27 mln osób (udziały 18,84 proc.). Program nadawano wtedy jeszcze przed 22.00. Po przeniesieniu na nieco późniejsza porę emisji talk show stracił trochę widzów, ale zyskał udziały w rynku – w sezonie 2005 – 2006 przyciągał przed odbiorniki średnio 2,11 mln osób przy udziałach wynoszących 21,11 proc. Obecnie, od września 2006 do lutego 2007 średnia widownia minimalnie wzrosła – do 2,12 mln, wzrosły także udziały, które są najwyższe jak do tej pory i wynoszą 23,61 proc. 

W grupie 16-49 największą widownię miał pierwszy sezon „Co z tą Polską?” (1,04 mln). Obecna seria ma wprawdzie najmniejszą oglądalność, która wynosi 900 tys. osób, ale za to notuje najwyższe udziały w rynku (19,69 proc.). 

Spośród 10 wydań o największej oglądalności, pierwsze dwa miejsca zajmują odcinki, w których gościem był Andrzej Lepper. Gorącą dyskusję Leppera z Tomasza Nałęczem obejrzało 20 stycznia 2005 roku 3,34 mln widzów, natomiast odcinek wyemitowany 7 grudnia 2006 roku, tuż po wybuchu seks afery przyciągnął przed telewizory 3,11 mln osób, osiągając najlepsze w historii programu udziały w rynku – 35,70 proc. 

Wśród widzów obecnej serii „Co z tą Polską?” dominują kobiety, osoby w wieku powyżej 50 lat, mieszkańcy wsi, małych i największych miast, posiadający wykształcenie podstawowe i średnie. 

pp - AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
pp - AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"