Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność odcinków programu “Tomasz Lis na żywo” nadawanych w okresie od 3 września 2012 do 10 czerwca br. wyniosła 2,12 mln widzów, co dało stacji 17,70 proc. udziału w 4+ i 12 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Widownia programu była o ponad pół mln widzów niższa niż w analogicznym okresie ub.r., gdy magazyn śledziło 2,69 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,88 proc. i 14,41 proc. (zobacz szczegóły).
Najwięcej widzów (2,89 mln) w minionym sezonie zgromadziło wydanie z 24 września br., w którym aktorka Katarzyna Figura opowiadała o tym, jak przez lata była ofiarą przemocy domowej. W tym odcinku również rozmawiano też o kontrowersyjnych otrzęsinach w salezjańskim gimnazjum w Lubinie.

TVP2 w czasie emisji talk-show Tomasz Lisa (poniedziałki 21.50) pozostała liderem rynku wśród wszystkich widzów, ale z niewielką przewagą nad konkurentami. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 17,47 proc. zajęła telewizja TVN, nadająca w tym czasie głównie “Lekarzy”, “Perfekcyjną panią domu” i “Agentów NCIS”. Trzeci był Polsat (17,39 proc., filmy fabularne), a czwarta - TVP1 (6,34 proc., gł. “Teatr Telewizji”, dokumenty, “Downtown Abbey”). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia i przegrała z Polsatem i TVN.
Wpływy z reklam emitowanych przed i po programie w sezonie 2012/2013 wyniosły 20,3 mln zł, czyli tyle samo ile rok wcześniej (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejne odcinki programu “Tomasz Lis na żywo” nadawane będą w TVP2 od września br.
Top 3 najpopularniejsze odcinki “Tomasz Lis na żywo”

Widownia programu na tle konkurencji











