W nowym spocie telewizyjnym marki Tomasz Pągowski, ambasador Salonów Agata, zachwala przed klientką odpowiednie dla kręgosłupa i dopasowujące się do kształtu ciała materace. Opowieść Pągowskiego, w połączeniu z wygodą prezentowanego asortymentu, błogo usypia leżącą na materacu obok Teściową, graną przez Ewę Kasprzyk. Znana dobrze widzom, żartobliwa konwencja spotu jak zawsze uwypukla najbardziej istotne cechy asortymentu Salonów Agata.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wszystko-jest-salony-agata-malgorzata-socha-ewa-kasprzyk-tomasz-pagowski ##
- Chcieliśmy, aby w kolejnej odsłonie naszej kampanii z udziałem trójki bohaterów – Tomasza, Teściowej i Gośki – wybrzmiały aspekty komfortu oraz kwestie zdrowotne, na które wpływ ma odpowiednio dobrany materac. To kolejny spot, w którym poza dużą dawką humoru charakterystycznego dla naszej marki, prezentowane są realne zalety wyboru asortymentu z naszej sieci - mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL, a za opracowanie działań PR z zakresu media relations agencja Big Picture. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.











