Tomasz Sawicki: z GPD Advertising do Isobar Poland

Tomasz Sawicki objął funkcję strategy plannera w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w agencjach GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Sawicki: z GPD Advertising do Isobar Poland

W dziale strategii Isobar Poland Tomasz Sawicki wspierał klientów agencji w zakresie strategii komunikacyjnych w kanałach cyfrowych.

Przez ostatnich 9 miesięcy pracował jako digital strategic planner w GPD Advertising, a przedtem przez rok pełnił taką funkcję w TBWA. Wcześniej pracował w działach strategii m.in. w SoInteractive, Eura7 i Opcomie. Przygotowywał projekty dla marek takich jak Lidl, Tyskie, BMW, Góralki, Smirnoff, Gino Rossi czy Comarch.

Jest absolwentem nauk politycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie i Szkoły Strategii Marki SAR, studiował też socjologię na AGH. Obecnie jest w trakcie studiów doktoranckich z zakresu strategii komunikacyjnych marek w obszarze mediów cyfrowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"