Tomasz Sikora reklamuje odzież termoaktywną Brubeck (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa odzieży termoaktywnej Brubeck. Akcję, której bohaterem jest biathlonista Tomasz Sikora, przygotowały firmy marketingowe F4Studio, Intelligent Decisions Training Company i Infinity Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Sikora reklamuje odzież termoaktywną Brubeck (wideo)

Kampania jest skierowana głównie do młodych, aktywnych sportowo osób mieszkających w dużych miastach. W reklama występuje Tomasz Sikora, w przeszłości utytułowany zawodnik w biegach biathlonowych, a od ub.r. trener reprezentacji Polski w dwuboju zimowym.

Akcja jest prowadzona w telewizji (8-sekundowy billboard sponsorski w TVN, TVP1, TVP2 i Polsacie m.in. przy serwisach sportowych, prognozie pogody, filmach i wybranych transmisjach z konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich), internecie (m.in. w social media) oraz prasie. Na portalach społecznościowych potrwa do końca lutego.

 

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Infinity Media, który w ramach podpisanej umowy współpracuje dla marki Brubeck już kolejny rok. Strategia mediowa została opracowana we współpracy z agencją Intelligent Decisions Training Company, a produkcją spotów zajęło się F4Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem