W 3M Sulewski dołączy do tworzonego właśnie centrum cyfrowego. Będzie odpowiadał za całość działań koncernu z zakresu marketingu internetowego na 34 rynkach z regionu CEEMEA, czyli Środkowej i Wschodniej Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
- Siedem lat pracy w Orange to był bardzo ciekawy i rozwojowy czas - mam poczucie, że udało się nam zrobić dużo wartościowych projektów, kilkukrotnie wpływając wręcz na kształt polskiego rynku komunikacji. W Orange zostaje wspaniały zespół, ale ja czuję, że pora na nowe wyzwania, w nowym środowisku, kompletnie odmiennej branży, na międzynarodowych wodach. Mówi się, że życie to ruch - nadeszła pora, żeby się poruszyć - tłumaczy Tomasz Sulewski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
W Orange Polska przez ostatnie ponad cztery lata Sulewski pełnił funkcję kierownika projektów korporacyjnych. Odpowiadał za działania komunikacyjne w internecie, zwłaszcza w zakresie social media i influencer marketingu, dla marek Orange i nju mobile. Współtworzył i zrealizował kilkuset różnego typu kampanii marketingowych, w tym ponad 50 z influencerami internetowymi. Wcześniej pełni w firmie funkcje menedżera ds. social media oraz ds. PR i sponsoringu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-sulewski-influencerzy-sa-dla-marek-atrakcyjniejsi-od-celebrytow-bo-maja-wlasne-audytorium-w-sieci ##
Przed pracą w Orange Polska Sulewski był przez kilka lat zastępcą dyrektora Centrum Myśli Jana Pawła II oraz rzecznikiem prasowym Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej.
Jest trenerem i wykładowcą akademickim w zakresie wykorzystania nowych technologii w komunikacji, zarządzania, fundraisingu i budowania wizerunku organizacji. Był jurorem w konkursach marketingowych, m.in. Young Creatives Media i Innovation Ad.











