Spot z kampanii pokazuje, jak Polacy z różnych grup społecznych, zawodowych i wiekowych oglądają i słuchają transmisji z meczu naszej reprezentacji piłkarskiej oraz cieszą się ze strzelonego gola. Komentatorem jest Tomasz Zimoch.
Reklama zachęca odbiorców do wspólnego kibicowania i dumy z gry naszych zawodników. Informuje również, że Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sieć sklepów ma taki status od ośmiu lat, a niedawno umowę przedłużono do końca 2022 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-jest-sponsorem-mundial-rosja-2018,7171450509301377a ##
Miesiąc temu w Biedronce zaczęła się promocja „Dumni z naszych”, w ramach której za zakupy w sklepach tej sieci przyznawane są naklejki ze zdjęciami piłkarzy z naszej reprezentacji i karty kolekcjonerskie.
Działania reklamujące Biedronkę obejmują m.in. telewizję, radio, internet oraz outdoor.

Obsługą komunikacji marketingowej Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).











