Tomasz Zubilewicz reklamuje Steroleę

Startuje kampania reklamowa preparatu Sterolea wprowadzanego do sprzedaży przez ASA. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy AdPropos, U2Media i Kostrzewa PR - jest Tomasz Zubilewicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania preparatu Sterolea z udziałem Tomasza Zubilewicza, prezentera pogody w kanałach TVN, podkreśla, że produkt ten zawiera m in. sterole roślinne, które obniżają poziomu cholesterolu we krwi. Celem akcji - rozpoczętej 23 maja, a zaplanowanej do końca br. - jest wsparcie wprowadzenia tego preparatu na rynek apteczny.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP, TVN, Polsat), radio (m. in. Jedynka, Trójka, Złote Przeboje) oraz prasę (czasopisma kobiece, poradnikowe i zdrowotne). Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja AdPropos, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy U2Media, a działania public relations prowadzi agencja Kostrzewa PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela