Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 333 696 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku zmniejszyła się ona o 4,78 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynkihttp://www.wirtualnemedia.pl/jedynki
Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 288 833 egz., po spadku o 8,63 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik sprzedażowy tego tytułu zmniejszył się o 9,10 proc. do 266 141 egz.
Oczko niżej znalazł się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 22,76 proc. do 198 806 egz.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - awansował z miejsca siódmego na piąte. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 190 784 egz., po wzroście o 0,45 proc.
Warto dodać, że z dziesiątego na siódme miejsce awansował miesięcznik „Retro” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w trzech pierwszych kwartałach ub.r. zwiększył się o 7,46 proc. do 170 606 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia pięć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazło się jeden miesięcznik luksusowy oraz jedno pismo yellow.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











