TVN szóstą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 6 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,35 mln widzów. Przełożyło się to na 10,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 16,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek „Top model 6”. Zgromadził on przed telewizorami 1,39 mln widzów.

Widownia „Top model 6” odcinek po odcinku
Najnowsza edycja „Top model” notuje o 160 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu piąta odsłona formatu, choć produkcja ma minimalnie lepszy udział w grupie 16-49. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,51 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił 10,76 proc. w 4+ i 15,98 proc. w 16-49. Poprzedni sezon formatu pokazywany był jednak w inny dzień - w poniedziałki, ale również o godz. 21.30.
W paśmie nadawania szóstej serii „Top model” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co daje jej 19,34 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,80 proc.), a czwarta - TVP1 („Komisja morderstw”; 5,77 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuchenne-rewolucje-stracily-270-tys-widzow-tvn-liderem-w-16-49 ##
Oglądalność formatu na tle konkurencji











